+36 30 307 8498 hello@smileon.hu
Ingyenes Szállítás 13.000 Ft. Felett

Gyakori Kérdések

Szettel
Kapcsolatos

Mennyi ideig tart a fehérítés hatása?

Általában 4-7 hónapig is kitart, ezt befolyásolják a táplálkozási és egyéb szokások. Például aki sok kávét fogyaszt vagy dohányzik, hamarabb elszíneződnek a fogai.

Naponta hány alkalommal használhatom?
Naponta maximum 2-szer 45 percet lehet használni a fogfehérítőinket. A kívánt eredmény elérése után pedig egyéni időközönként lehet szinten tartó kúrákat csinálni, a megfelelő fehérség fenntartása érdekében.

Mivel a géljeink nem tartalmaznak káros összetevőket, így nem károsítják a fogzománcot. Tehát nem kell egy évet várnod mire újra alkalmazhatod.

Fájdalmas a fogfehérítés?
A klinikai fogfehérítő rendszerek a gyors és látványos hatás érdekében magas koncentrációban tartalmaznak hidrogén-peroxidot, amely az intenzív kezelés hatására okozhat irritációt, fogérzékenységet.

Az általunk alkalmazott SmileOn fogfehérítő rendszer NEM tartalmaz hidrogén-peroxidot, így TELJESEN fájdalommentes és tökéletesen biztonságos mindenki számára. 🙂

Hogyan fejti ki a hatását?
A fő fehérítő összetevő Sodium Chlorite. A Sodium Chlorite keveredik a növényi rostokból kinyert Cellulose Gum-al, így a fogfehérítő gél fenntartja a magas PH-szintet. Ez garantálja azt, hogy nincs fog erózió vagy zománc károsodás, miközben továbbra is maximális a fehérítő hatás. Erre segít rá a hideg LED, ami gyorsabban lebontja a ProWhite® formula fogfehérítő gyökeit, ezáltal gyengéden behatol a fog mélyebb pórusaiba is.
Koronák, tömések esetében is hatékony?

A fogfehérítő szettünk a koronák/tömések anyagát nem képes fehéríteni.

Gyökérkezelt fognál is hatásos?

Mivel elhalt fogról van szó, így csak mérsékelten képes fehéríteni a termékünk. Az idő múlásával sajnos vissza fog szürkülni.

Fogékszerrel használhatom a terméket?
Nyugodtan használhatod a terméket fogékszer viselése mellett is. Termékünk teljesen ártalmatlan a fogékszert rögzítő ragasztóval szemben.
Kinek nem ajánlott a termék használata?
16 év alattiaknak, terhes és szoptató anyáknak, fogászati problémával rendelkezőknek és fogszabályzóval nem ajánlott a termék használata.
Szállítás &
Fizetés
Mennyi időn belül kapom meg a csomagot?
Termékeinket akár 2 munkanapon belül megkaphatod, a GLS futárszolgálat általi házhoz szállítással. A csomagot kérheted a munkahelyedre vagy a lakásodra, munkanapon 8.00 és 17.00 óra között.

Külföldi rendelés esetén a szállítás 4-5 munkanapot vesz igénybe.

Mi történik ha a kézbesítésnél nem vagyok otthon?
Sikertelen kézbesítés esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül kérheted a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre pl.: a munkahelyedre vagy akár személyes csomagátvételt is az általad választott GLS CsomagPontban.

Ha nem kérsz semmilyen változtatást sem, akkor GLS két munkanapon belül ismét megkísérli a küldemény kézbesítését az eredeti címre. (Ha nem látod a GLS levelét, akkor lehet, hogy spam vagy a promóciók mappában landolt.)

Hogyan tudok fizetni?
Készpénzes fizetés futárnak (utánvét): Rendelésed ellenértékét a kiszállítást végző futárnak is kifizetheted. Ekkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét.

Barion bankkártyás fizetés: Ingyenesen és regisztráció nélkül fizethetsz a bankkártyáddal. Olyan közismert weboldalak is használják ezt a fizetési lehetőséget, mint pl.: Don Pepe, Jófogás vagy az Extreme Digital.

Közvetlen banki átutalás: Amennyiben ezt az opciót választod, a rendelés folyamán kapott bankszámlaszámra lehet kifizetni a rendelésed ellenértékét. Amikor az összeg beérkezett, azonnal nekiállunk rendelésed feldolgozásának.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítás Magyarországon 13.000 Ft. feletti rendelés esetén ingyenes! 🙂

Külföldre is tudok rendelni?
Természetesen. Európa és Anglia területén a szállítási idő egységesen 4-5 munkanap. Ennek a díja: 1990 Ft. FONTOS: Külföldi rendelés esetén csak előre utalást tudunk elfogadni. Az összeg beérkezését követően 1 munkanapon belül feladjuk a csomagot. Büszkék vagyunk rá, hogy eddig minden külföldi rendelésünk célba ért.
 

További segítségre lenne szükséged?

Irj nekünk az hello@smileon.hu email címre,
vagy keress minket facebookon!
Ügyfélszolgálatunk örömmel segít!